2011-08-16, 17:04
|
 |
|
|
Reg.datum: feb 2005
|
|
Sv: Reise uspesifisert...alene?
Citat:
Ursprungligen postat av bluesky
Hei. Jeg har gjort det 3 ganger. Havnet på rom med ukjente. Men tror du kan kjøpe et enkeltromstillegg. Da får du rom alene. De gangene jeg reiste uspes var med Tjæreborg og Ving. Det begynner å bli noen år siden. Har hørt andre som har fått rom alene. Men de hadde fått beskjed når de bestilte at de kunne bli plassert på rom med andre.
Jorunn
|
Takk for info, Jorunn - det sto på nettet at man måtte "påberegne" å dele rom, så ... jeg tar som en selvfølge at det er en annen kvinne i tilfellet - eller
Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Min Claes reste ju ospecificerat många gånger innan vi träffades för 8 år sen och han fick både eget rum någon vecka och fick andra veckan dela det med någon. Någon gång fick han bo själv hela tiden och någon delat hela tiden. Alltså vet man nog inte innan.... Jag skulle nog aldrig chansa om det inte kvittade vilket....Lissi
|
Fint å vite at muligheten er der til å få bo alene, selv om jeg ikke kan regne med det
Jeg h a r tatt sjansen, Lissi, bestillte idag, reiser i morgen tidlig
- må jo utnytte den nye friheten
Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Numera tror jag inte att det går att resa ospecifiserat som ensamresenär med de stora arrangörerna. Du betalar ett tillägg och får eget rum. Jag har gjort det ett par gånger på 80-talet och fick då eget rum vid ett tillfälle och fick dela vid ett annat.
Eva
|
Jo da, Eva , med Star Tour/fritidsreiser går det, fra Norge i alle fall
|