Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-22, 15:57
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke till Karpathos 11 september.....

.....igar, onsdag bidde jag kvar peau Pelagos aefter staengning, for Jakobstadsgaenget plus en del greker satt kvar, sa det bidde lite spelande av undertecknad. Kom alltsa i saeng ganska sent och daermed upp ganska sent idag, men hade traeff med the dental surgeon Dimitris Spanos kl 13.30.
Kom tid kanske 20 minuter tidigare och blev settnas i en timme extra, innan det blev min tur att gapa.....Jag ska fa en krona, sa han slipade av underlaget till den, som han satte dit i april. En kul kille med superfin utrustning och utbildad i Canada. Rekommenderas eau det hjaertligaste. Nu aer han ganska upptagen, men jag har hans nummer, ifall nan vill prova...
Efter stunden i stolen bar det ivaeg upp till Vroutsas for att traeffa Yannis, som har Karpathos storsta bil-och mc verkstad. Ska forsoka rita av hans familj framledes,sa jag ville ha lite bilder,som jag visst ska fa imorrn.
Nu aer jag pa Zephyros, och Andreas och jag har klippt diverse traed och plantor.Det vaexer som hundan haernere, t.ex sa sattes det ett Ficus Robusta, kanske var den en meter, nu aer det ett stort traed, kanske fem meter och yvigt !!

Nu far det bli lite sen lunch och sen ska jag forhoppningsvis traeffa en av Andreas kollegor, Yannis Lambros, som gillar traebatar (som jag) och som har kopt en haerlig bat med gaffelrigg.....Den ska vi kika peau och kanske rent av sticka ut och segla med....endera dan.
over and out for now,
Mikke
Svara med citat