.....idag ere mandag och igar var jag nere pa Pelagos pa kvellen. Det var naestan fullsatt och denna kvaellen kom broder Georgos Panarethos and sjong for oss. Aevensa Mimis kom, sa denna quellen var alla tre sjungande broder daer,hurra,hurra...

Det finns ocksa en syster Panaretos, som har en dotter, Irini 17 ar, som ocksa har en fin rost.Hoppas vi far se och lyssna pa henne framledes. Fick lift med Manoli och Maria hem, sa slapp jag ga i morkret.....

Nu har jag alltid x ficklampor med sen manga ar tillbaka.....
Igar sondag traeffade jag tva killar fran Sverige, en var fran Arvika och en fran Norrland, men dom var broder. Dom skulle cykla omkring pa Karpathos, sa jag skjutsade dom pa min scooter till grabbarna nedanfor Pelagos, daer dom fann ok cyklar, sa just nu aer dom saekert pa veg hemat Pigadia via Menetes,Arkasa, Piles,Voulada, Othos och Aperi.....Den s.k lilla rundan... JAg far saekert hora fran dom for dom har mitt nr......
Idag aer det sol och fint vaeder och jag har fornyat mitt grekiska telefonabonnemang, varit hos English Jon (Jonathan Preece) och laemnat och lanat 9 pocketbooks, aetit lunch hos grabbarna nedanfor Pelagos , Vasilis och Stamatis, och nu aer jag pa Zephyros.
Andreas och Maria ska bygga till litegrann, d.v.s det kommer att bli ett litet annex till Zephyros tvaers over gatan, daer det star nagra olivtraed och daer man parkerar.Det blir nagra lagenheter till, och forhoppningsvis aer det faerdigt till naesta sesong.......
Och idag flyttar jag till Garden Villa, hurra,hurra hurra....daer kan jag laga mat och lira musik utan att nan blir sur....