Ämne: Dött forum?
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-07, 23:58
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Dött forum?

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
"Hastighet före presicion"!!! Jo det är ju bibeln för många numera. Jag läser gärna "gammal skåpmat" på Kalimera från igår. Tycker inte att det är nödvändigt att vara konstant uppkopplad för att undvika att nyheterna som jag läser har blivit historia. Tycker mycket om grekernas inställning till tid och spanjorernas "manana, manana".

Hej och hå tänk så fort det kan gå!!!

Visst är det så att senaste teknik och högsta hastighet har blivit superviktigt för den unga generationen. Självklart är det också viktigt att "unga" frågor om partyöar och hålligångresmål måste mötas med respekt och intresse om vi skall få en bra och kul mix av Kalimerianer.

Mats
Nej, det är du det. Jag har inte sagt för eller emot. Jag bara drog ett exempel på hur det KAN vara i dagens samhälle. Vare sig du vill det eller inte så snurrar hjulen fortare och fortare. Det går så snabbt att man oftast inte märker förändringarna.
Alla blir oftast MYCKET förvånade när jag berättar hur det såg ut för tio år sen "Va, fanns inte Facebook!!!"
och för att ta det en gång till. Det ar ingenting att göra med teknik. Det är bara mänskligt beteende som är avgörande, som alltid.

/Netwolf
Svara med citat