Ämne: Dött forum?
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-08, 09:00
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Dött forum?

Citat:
Ursprungligen postat av Lucky Visa inlägg
Poangen ar val inte att dra upp all in fragan just har och nu utan det var nog menat som ett exempel, dar vissa medlemmar ar valdigt snabba att svara med kritik.

som annu inte tillhor folkgruppen pensionarer
Visst det förstår jag och jag passade på att överdriva lite. Sen tror jag att jag har rätt att kalimeras mest aktiva medlemmars erfarenheter av AI är begränsade. Sen tror jag ingen lämnar ett forum om de är vekligt intresserade av ett land bara för att de får lite småhugg ibland.

Jag som varit med i Kalimera sen stenålden och aktiv i det gamla forumet sam fanns innan det här uppstod har ju följt utvecklingen länge och i mina ögon var det roligare förr. Kanske för att ö-luffning intressserar mig mest även om jag också åker charter och forumet från början mest handlade om ö-luffning eller så var det det jag såg. Förövrigt är Kalimera det enda forum jag skriver i och Face Book orkar jag inte gå med i. Tyvärr har jag inte ö-luffat på några år och inte lär det bli nästa heller eftersom grekerna blivit så opålitliga med alla sina strejker.

Jag gillar också samhällsdebatt och saknar det på Kalimera. Betydligt roligare än frågor om vilket hotell man ska bo på eller om det regnar eller är moln. Gillar också naturbeskrivningar och inlägg om grekiska maträtter och originella tavernor.

Eva som inte heller är pensionär och inte heller har planerat att bli det förrän om tio år. Gillar att både leva och arbeta.
Svara med citat