nej tyvärr hjälper ju inte det...Idag blev strejken bekräftad och flygplatserna har gått ut med att de har stängt...Jo alla bolagen har mitt nummer, Aegean sa till mig att alla deras flyg är inställda de här två dagarna och de hänvisar till supersavertravel, och de säger istället att de har kontaktat alla flygbolagen, aegean och sas, och har fått höra att inga flyg är inställda så de säger åt mig att dyka upp på flygplatsen på torsdag.. Det jag svarade då är att det är svårt att gå in på en flygplats som är stängd, men fick då svaret att jag ska ringa dom då i så fall..
Jag har tyvärr inte beställt exakt hela resan i samma beställning, MEN tack och lov till helsingfors iaf, och så länge jag kommer mig dit så är jag åtminstone på plats i rätt land, då är det närmare hem och den sträckan löser sig alltid

Har nämligen bokat en resa, kreta-helsingfors, som skulle avgå torsdag 21.30 och vara framme 03.30, och sen skulle jag vidare från helsingfors-kokkola 07.20, men det verkar som att jag kommer missa det sista flyget, och tyvärr får man inte pengar tillbaka för det flyget eftersom det var nersatt pris... men men, som sagt, så länge jag kommer mig till helsingfors, men som det känns nu så vet jag inte ens hur jag ska komma mig av ön....