Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-19, 11:22
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Flygstrejk/supersavertravel

Citat:
Ursprungligen postat av Teee Visa inlägg
Men nu håller vi tummarna för att strejken faktiskt bara pågår i 12h
- jeg holder tomlene, og håper alt ordner seg for deg - og det ser jo slik ut nå

For senere reiser har jeg e t t råd, det er å booke direkte av det enkelte flyselskap
Og ikke gjennom Supersaver, Travelstart og hva de nå heter alle sammen - det kompliserer unødvendig
Vi fikk engang endret flytid på et innenriksfly med Aegean, med de nye tidene ville vi ikke kommet med flyet hjem fra Athen.
Av erfaring visste jeg at vi uten problem omgående ville fått avbestilt/pengene tilbake fra AEGEAN Airlines, m e n denne billetten var booket via "Supersaver" og d e t var den store forskjellen.

Supersaver viste til de inntil 16 ukene det kunne ta før vi fikk pengene tilbake, og at det var fordi Aegean ( i dette tilfellet) måtte godkjenne.
Det jeg tør påstå er at det er Supersaver ( og andre tilsvarende) som "holder på pengene"!

Siden har jeg alltid søkt etter billigste reise via søkemotorer, m e n når jeg har funnet billigste reise/gunstigste flytider booker jeg billettene direkte av det flyselskapet som jeg har funnet ut er billigst/gunstigst
- vi fikk kjempeservice av Austrian Airlines i fjor vår da asken fra Island laget problemer, om vi da ikke hadde booket direkte av dem, tror jeg ikke vi hadde fått noen erstatning for billettene vi ikke brukte.

-men, tilbake til deg, Teee

- jeg ønsker deg en problemfri og god tur hjem
Svara med citat