Halloj
Efter att ha haft en låååång hemresa, och nu ha fått vila upp mig och ordna saker och ting här hemma, så har jag någon minut till övers för att tala om för er att hemresan gick smidigt och bra

Resan från Heraklion till Athen var 30min sen, men det var ingen fara, eftersom väntetiden i Athen skulle vara 1h10min, men visade sig även där att flyget till Helsingfors var 30min sent, så blev lugn väntestund även där.. Väl framme i Helsingfors så landade vi 30min sent pga den sena avgången från Athen, men det var ju inte heller någon fara, eftersom jag skulle ha nästan 4h väntetid i Helsingfors.. Där spenderade jag några timmar på en obekväm stol i tanken om att kunna få sova en liten stund, men det var näst intill omöjligt.. Så när jag till sluuuut landade i Kokkola så var jag så glad när jag fick åka hem och krypa ner under en filt under den varma luftvärmepumpen i vardagsrummet och försöka vänja mig med temperaturskillnaden... Hade ju frusit på Kreta där det var runt 20-25 och att då kliva ut i +3 i Kokkola var ganska kallt..
Men nu har jag som sagt vant mig med kylan, kommit mig i form här hemma, och börjar ha saker och ting upprett...
Tack och loooov blev ju flygstrejken avblåst så att allting gick smidigt hem

Tack för alla era svar om min eventuellt kaosartade hemresa, ni lugnade mig en hel del