Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-04, 14:49
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Rosa glasögon?

Om du efterlyser svar på dina frågor (eller det var kanske frågor du ställde dig själv?) då har jag ju försökt att komma med ett par svar. Ett annat svar är sjukdom. Sjukdom kan uppstå, men om möjligheten för att bli behandlad minskar, då blir det ett större problem. Nu ska det inte tolkas som att detta normalt bekymrar mig, jag vill bara understryka att lite strejker och prishöjningar är inte det som gör att jag följer utvecklingen i Grekland.
Det är faktiskt inte så många som skrivit att de ser tiden an innan de bokar nästa års resa, tror det är fler som har skrivit att de redan har beställt!, så det är synd om du har påverkats med oro av detta, men du har ju i alla fall fattat ditt eget beslut - och det är ju det allra viktigaste, att man själv är nöjd med vad man gör.

Citat:
”Åk till Grekland, de behöver våra pengar, nu mer än någonsin” är inte en uppmaning, som någon i denna tråd har skrivit. Det måste bli Din tolkning.
Det är helt rätt att den uppmaningen inte har förekommit i denna tråden, det har jag absolut inte tolkat! Jag skrev just att det "i forumet uppmanats..."
Hoppas inte det är fel eller förbjudet att hänvisa till uttalanden i andra trådar som har med ämnet att göra.

Senast redigerad av Marianne den 2011-11-04 klockan 15:19.
Svara med citat