Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-21, 11:38
mouche mouche är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: maj 2011
Standard Sv: Litet, mysigt hotell på kreta, anyone?

Oktober er en flott tid på Kreta, var der selv i år fra midten av september til begynnelsen av november. Boddde delvis her:

http://www.bicorna.gr/

Et hyggelig lite familiedrevet hotell med 6/7 rom samt en leilighet på toppen. Plaka er en veldig hyggelig liten landsby med mange tavernaer samt matbutikk. Ligger landlig til og man kan gå mange turer rundt i området. 100 meter fra hotellet mater "gamlemor" fra landsbyen sine geiter hver dag. Fra flyplassen er det ca 25 minutter, fra Chania ca 20 minutter og ned til stranden tre minutter med bil, men ikke lenger enn at voksne kan gå.
Hotellet har basseng som passer bra for barn. De holder det rent, pent og ordentlig.

Be om rommene mot sjøen så får dere flott utsikt mot sjøen og solnedgangen!

Tar du kontakt så hils fra Arthur, de vet godt hvem jeg er, og så får jeg en Mytos på huset når jeg er der nede neste gang (februar!).

Stranden i Almyrida er veldig barnevennlig. Fra ca midten av oktober så begynner de å "stenge ned" for vinteren så jeg ville vel valgt de første ukene av oktober.

Været er meget behagelig på den tiden så jeg synes dere gjør et klokt valg, og har selv tenkt å være der nede første to ukene av oktober (eget hus i nærområdet)

Lykke til!
Svara med citat