Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-18, 20:37
Arnes avatar
Arne Arne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard All heder åt SAS!

Detta mail ankom just nyss från SAS. Vi tycker det är mycket hedrande att bolaget kontaktat oss efter vårt något svavelosande mail angående svårigheterna att nå bolagets bagagereklamation.

Bästa Arne & Birgitta,
Jag är l likhet med er en stor vän av Grekland. Har haft förmånen att både arbeta och frekvent besöka landet sedan i början av sjuttiotalet. Jag är därför en hängiven besökare på www.kalimera.se och läser bl.a. olika bloggar och annan kul information. Jag följde med stor glädje er senaste blogg under resan till Kreta över jul & nyår. Fick på detta vis läsa om er situation efter hemkomsten.

Vi beklagar mycket era negativa upplevelser både när det gäller ert bagage och den efterföljande bristen på korrekt telefonservice från vår sida.
Jag har sänt vidare era inlägg direkt till ansvariga kollegor inom SAS med syfte att följa upp händelsen. Jag informerade också Janne om detta eftersom vi har haft en del dialoger via e-mal tidigare.
Har nu som ni ser fått via Janne i retur era kontaktuppgifter som jag nu vidarebefordrar till mina kollegor inom SAS.

Vi hoppas att få se er ombord på ett SAS flyg snart igen.

Många Hälsningar,
Lasse

Lars-Ove Filipson
Vice President
Corporate Sales
Scandinavian Airlines System
Dept: STONA
SE-195 87 Stockholm, Sweden

Senast redigerad av Kalimera den 2012-01-18 klockan 21:39. Anledning: Tog bort telefonummer och e-postadress
Svara med citat