Ämne: Forumflykt?
Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-16, 11:13
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Forumflykt?

Citat:
Ursprungligen postat av Chras Visa inlägg
... Är det inte högt till tak i ett forum vittnar det på att man inte accepterar andra åsikter än sina egna...

...Då Kalimera idag är stort kan det vara svårt för nya medlemmar att finna svar på sina frågor och ställer således gamla frågor igen. detta är något vi gamla måste förstå och hjälpa till med svaren. Bättre att svara en gång för mycket än för litet. MVH/Chras
Bravo Chras!

Vad det gäller besvarande av frågor och huruvida det, som någon sa tidigare inte kan vara så "betungande", beror väl på hur mycket fritid man har och hur man vill använda den.

Jag tror säkert att fler permanentboende än jag får frekventa förfrågningar (per privata meddelanden) om huruvida vi kan hitta arbeten till dem. För att inte tala om alla kärleskranka tjejer som träffat en grek under en veckas charterferie och vill veta om mannen/pojken är seriös - eller hur man skriver jag älskar dig på grekiska. Sånt, precis som upprepanden om vädret i Chania under ex maj månad eller specifika hotell, tar TID att besvara. Tid är en bristvara under turistsäsongen! I fjol arbetade jag 14,5 timmar per dag, 7 dagar i veckan, i 3,5 månader. Ursäkta om jag inte besvarar privata meddelanden om jobb etc då, eller struntar i hur varmt det är i havet i juni. Jag hinner ju fan inte ens bada själv på sommrarna!

Borde det inte finnas ett enkelt sätt att presentera sökfunktionen, eller samanställa fakta, för nya medlemmar?

//Kikh, som f ö inom en snar framtid, á 2 månader, ser Grekiska medborgare få ett PERSONNUMMER för registrering!
Svara med citat