Ämne: Forumflykt?
Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-16, 18:38
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Forumflykt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Lite lustigt - med tanke på debatten här - var det att i dagens tidning läsa följande:

Jag tycker inte att debatten i den här tråden ska uppfattas i första hand som ett ifrågasättande av kvalitén på själva forumet som sådant. Mera handlar det väl om vad vi medlemmar tycker, tänker, skriver osv, och det blir ju förvisso i förlängningen också en del av kvalitén på forumet.

Kalimera blev för något år sedan prisat som bästa Greklands-sajten och för mig gäller det fortfarande och tills vidare, till den dag någon visar mig något som jag tycker är bättre. Och det är inget behov som känns angeläget för mig trots dialogen just nu i den här tråden.

Det är väl ganska naturligt att de som varit med länge i forumet för en dialog om intresset och behovet av att finna nya vägar att utveckla innehållet så att det fortsätter att kännas intressant.

Vad gäller nya medlemmar så var det så här för mig. Efter att jag hade registrerat mig och klurat ut de allra enklaste bas-funktionerna så blev jag så intresserad och engagerad av dialogen att jag helt hoppade över det här med forumets FAQ, Sök-funktioner och andra bra anvisningar. Det känns liksom mera kul att läsa om Grekland än att läsa instruktioner. Här finns kanske en utvecklingspotential.

Och visst kan vi väl försöka klura ut ämnen för nya trådar som kan kännas intressanta och kul att diskutera!

Masse
Svara med citat