Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-02, 21:28
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: En liten hilsen fra Chania

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Tack för den fina rapporten!
Du verkar ha varit VÄLDIGT flitig. Annars hade Du tagit fler kort

Finns det nybörjarkurser där också? Vi planerar ju en sejour på Kreta nästa vår så man kunde kanske kombinera (fast jag kanske inte klarar av en så intensiv kurs. Hjärnan hänger inte med som förr)
Var hittar man info om kurserna? Du har kanske skrivit det här i en annan tråd, men kanske Du kunde skriva till min inbox i så fall.
Lissi
Jeg k o m opp i 200 bilder - ikke så mye det heller - men jeg intensiverte fotograferingen de siste dagene

Tror ikke jeg har lagt inn noen link til Lexis tidligere, så her er den:
www.lexis.edu.gr/

- vet ikke hvor "vellykket" det vil bli å kombinere ferie sammen med Claes og et greskkurs, Lissi
Men han er kanskje interessert i " Chania på egenhånd"

Lexis har kurs på alle nivåer, men et nybegynnerkurs (A1) passer jo ikke for deg, Lissi, du kan jo m y e
- om jeg husker riktig så skrev du ( og var det Karin ?) i en tråd her at dere har lest "Ellinika Tora" fram og tilbake flere ganger
- det imponerte meg, kan man den har man lært mye gresk, jeg har ikke lest på langt nær hele e n gang
Nå er vel kanskje "Ellinika Tora" som lærebok "gått litt ut på dato" , det som står der av lærdom er selvsagt like riktig , men den er umoderne / "kjedelig" .
Jeg fikk "Ellinika Tora" på Ikaria, der brukte de den da (2004), om de bruker den fortsatt vet jeg, men OMILO bruker den ikke, jeg vet ikke hva deres bøker heter.
På Lexis brukte vi "Ellinika A" og "Ellinika B". de er moderne og fine å jobbe med

Det kan jo være flere som er interessert i kurs og ikke leser denne tråden, så jeg skal tenkte lage en ny tråd med info om Lexis
Svara med citat