Igen tak allesammen, jeg printer hele tråden i morgen aften, jeg skal ihvertfald holde udkig efter den gode restaurant, der bli'r nævnt.
Marianne, mange tak for dine svar også, hvis det nu bli'r Egina, så hælder jeg også mest til Egina By, men jeg er da blevet lidt tændt på Kea også, kan ikke rigtigt bestemme mig. Umiddelbart ser det ud til, at det ta'r lige lang tid fra Athen, hvad enten jeg vælger Egina ell. Kea, men der er nok flere forbindelser til Egina på denne tid af året. Nu får jeg se, hvad jeg vælger. Foreløbigt ringer jeg lige til Acropolis, Adonis og Adrian i morgen og finder ud af prisen, jeg er ikke så bekymret for ikke at få noget at bo i

.
Jeg regner også med en spadseretur rundt om Akropolisklippen, det gjorde vi i 2000, da vi var der (første og indtil nu eneste gang), og det var en dejlig tur - specielt da vi kom lige fra Kykladerne, så det virkede lidt "hjemligt"

. Thission har jeg også noteret mig, at jeg skal udforske. Jeg fik faktisk anbefalet et hotel af det græske turistkontor i Kbh, Hotel Thission, måske jeg lige skulle checke det også til en anden god gang!
Endnu engang tak allesammen.