Sv: Kurs på Kalymnos - tips för ledig tid?
Hej Kristina
Du kommer att få en härlig tid på Kalymnos och Kalydnia Island Hotel i Kantouni. Du kommer säkert också att tillgodogöra dig en hel del inom supervision. Ni kommer att äta mycket god mat och få ett mycket trevligt umgänge. Synd att du inte har körkort men ni kanske kan slå er ihop och hyra några skotrar av Stefanos Gerakios. Jag skrev ett inlägg 2007-09-22 som jag kallade En underbar kväll i ”trädgården”. Det beskriver såväl resa som matupplevelse. På vägen hem kan ni köra över bergen ner till citrusdalen Vathi. Mycket att se på vägen och en härlig belöning med bad i hamnbassängen. Sedan kör ni via Pothia hem och jag vet att ni kommer att vara nöjda. Fråga Jan-Helge så kan han beskriva närmare hur ni gör. En annan sak som jag tycker är härligt är morgonpromenader. Om du utgår ifrån hotellet så finns det flera härliga turer på en dryg timma runt Panormos dalen som får dig att vakna upp. Ett härligt dopp i havet efteråt samt en kaffe på terassen på hotellet så får du de allra bästa förutsättningarna för en bra start av dagen.
Hoppas att du får en bra vecka
|