Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-17, 15:30
FruM FruM är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2012
Standard Sv: Är detta en realistisk plan och budget?

Tack för era svar!
Japp menade Koufonissi =)
Angående flygpriset så brukar barnens flygstolar vara lite billigare med ryanair men vi tänker att målet är att hitta flyg för 4000-8000kr för oss alla.
Jag utgick från att vi skulle landa i Aten och flyga hem från santorini när jag skrev resrutten, men har vi tur hittar vi biljetter till Santorini till vettigt pris och då "slipper" vi ju omvägen via Aten. Om man bokar tidigt med Norwegian, går det få biljetter för 2000kr ToR till Santorini från Arlanda i Juni?

Vi kommer absolut boka färjor och inte snabba båtar....vill ju kunna njuta av solen på däck *ler*.

Santorini är egentligen inte en så jätteviktig ö för oss att besöka. Mer lite att ha varit där, samt sett utsikten över calderan och solnedgången. Vore dock smidigt att flyga dit men hittar vi inget vettigt pris på flyg dit skippar vi nog troligtvis ön helt för denna gång. Får bli ett resmål för mig och maken i framtiden med romantiska middagar på nåt mysigt hotell högt upp över havet;=)

Jag har förstått att barnen åker färja för halva priset ca och att båtbiljetterna aten-Milos kostar ca 35 E. Ungefär vad kostar de långsammare färjorna mellan tex Naxos-antiparos? Koufonissi-Naxos?
Svara med citat