Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2005-04-01, 15:38
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Boka logi i förväg?

Citat:
Ursprungligen postat av Fenalena
Om man är 2 vuxna och en 7-åring, önskemål lgh med köksutrustning och fin terrass/balkong m utsikt i eller runt Naxos Stad!!
Jag talar om perioden 6 augusti - 3 september
Vad tror du då om tillgänglighet och pris??
Är 65 € för dyrt?? Hade hoppats på 35 € men enligt prislistor på nätet samt div konversation via mail med pensionat så har jag fått priser mellan 60 - 150 €.....
Ex Pension Sofie 65€, Hotel Argo 60€ är de billigaste hittills.....De liksom "varnar" för att många semestrar då så det kan vara ont om boende eller i alla fall att få boende där man önskar och med god kvalitet!! STÄMMER DETTA ELLER ÄR VI FEGA OM VI FÖRBOKAR??
Vi ska förutom Naxos till Paros, Antiparos samt Amorgos och Santorini är vår flygdestination.
Jag har ställt frågan om bra boende o pris flera ggr men jag gör det ånyo (tjat tjat) innan jag gör ngt korkat o bokar!!!

//Lena
Hej!
Inte ens under den här perioden är det svårt att få tag på rum på Naxos även om det naturligtvis är mer turister än under lågsäsong. Vi betalade 40 euro i aug på Oniro för två år sedan och priserna har knappast gått upp särskilt mycket sedan dess. Stort rum med stor balkong, köksutrustning, spis och kyl(med stort frysfack), luftkonditionering, tv och utsikt över havet. Välstädat och välskött på alla vis. Då för två år sedan fanns det gott om lediga rum ovanför stranden i Naxos stad.

Eva
Svara med citat