Citat:
Ursprungligen postat av Birgitta63
Ringde upp Thomas Cook samt hamnade i Köpenhamn . Det är Apollo som ej skickat i väg listan . Hon sa att jag skulle försöka senare i dag eller i morgon. Tyckte det var dåligt av Apollo. Vill ju gärna sitta på 2a, b,c.
Hoppas då att dem är lediga samt att Apollo skickar sin lista. Vi blev ju överflyttade till Kastrup och reser ej med SAS längre. Flygplats, datum , klockslag ändrade dem i våras.
Birgitta
|
Vilken slump! Jag har just precis bokat sittplats för vår resa och det blev 2A och 2B på både ner och hemresa. Vi vill gärna sitta långt fram och absolut inte på varsin sida av gången. Jag tycker att flygresan är början på semestern och man vill sitta och planera och småprata.....
Fast jag kan förstå om man enbart ser resan som en transport och hellre lägger pengarna på destinationen.
Dom senaste resorna har vi haft otur och hamnat på var sin sida gången och så nu tänkte jag slå till på att betala för "favoritplatserna" (60:- p.p och resväg). På charterresor är det dessutom ett väldig "spring" i gången med vagnar, försäljning m.m. och jag behöver lugn och ro.