Ämne: Prisläge
Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-16, 22:07
Helena_V Helena_V är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Prisläge

Citat:
Ursprungligen postat av missmathilda Visa inlägg
Även jag har precis varit på Skiathos. Upplevde precis samma, inga stora förändringar för maten. Tycker det är bra priser på många restauranger. Om du ska bo på hotell Rea kommer du ta bussen från busshållsplats 5. Vi åkte därifrån till Koukounaries (ändhållplatsen 26) nästan varje dag. 1.8 Euro/person. Taxi blev det även några dagar när vi inte orkade trängas på bussen, går nästan alltid att få en bil för 10 Euro, vilket är väldigt bra pris om man är en full bil.

Åh, jag vill redan tillbaka
Ska till Skiathos nu i augusti. Har hört mycket om trängsel på bussarna och tycker det låter intressant med taxi Har också läst någonstans att det inte alltid är lätt att få tag på taxi. Blir därför lite nyfiken på hur det går till om jag "ruttnar" på trängseln och får för mig att ta en taxi istället. Finns det gott om bilar så att man kan vinka en från gatan vid de populära stränderna, finns det taxistolpar eller ringer man helt enkelt på en taxi?Tacksam för vägledning från er som redan njutit av Skiathos och vet hur det fungerar
Svara med citat