Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-18, 18:56
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Under 60 dagar kvar!

Citat:
Ursprungligen postat av bluesky Visa inlägg
Høres helt herlig ut Kommer snart ned igjen. Har vært hjemme og ordnet med finanser etter ranet jeg ble utsatt for på Kalymnos 7.juni. Hjemme i leiligheten ,mens jeg selv var hjemme. Jeg var på vaskerommet og vedkommende kom seg inn på soverommet. Mistet 1300 euro, to visa kort og en ekstra nøkkel til hoveddøra. Nye låser er på plass og andre sikkerhetsanordninger på dørene. Anmeldte det til politiet selvsagt. De gav meg et tlf.nr og beskjed om å ringe neste gang det skjer.!!! Shit happens.....

Vi ses om ikke så lenge Ewa og dere andre. Ha en fin sommer uansett hvor dere er.

Så tråkigt! Jag blir så sint!
Att det ska behöva hända på vår ö, det hade jag inte i min vildaste fantasi kunnat tro! Då blir det till att tänka till när det gäller pengar och plånbok när vi är där. Men det ska absolut inte få förmörka mina och, hoppas jag, andras resor till vårt paradis! Det stoppar oss inte! Så det så!

För många år sedan när Ingwor och jag åkte busstaxi från stan sa chauffören till oss att vi inte skulle ha väskan med plånboken i bagaget. "Det finns turister som inte är så nogräknade..." Idag kanske vi får tänka lite annorlunda...

Jag hoppas att du fortsättningsvis inte ska behöva vara orolig. Du får se till att låsa om dig när du är hemma, trist men vad ska man göra? Hoppas i vilket fall att du mår bra, vilket är huvudsaken. Tur också att Torbjörn kom dagen efter!

Många kramar och så ses vi i september,
Eva
Svara med citat