Ämne: Lardos?
Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-24, 13:23
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Lardos?

Aroma Studios i Stegna var toppen. Låg direkt när man kommer in i byn, undan alla stora hotell och den stora stranden. Tack för tipset!
Det var oerhört varmt när vi kom tillbaka till Rhodos, efter en helt fantastisk vecka på Karpathos. Det var skönt att bo så nära havet och kunna ta både morgon- och nattdopp. Stegna var mysigt, som ni lovat och vilken mat vi åt på Kozas! Dit vill vi tillbaka. Supertrevlig personal och genuint bra, nästan lite lyx. Annars är ju inte Rhodos så mycket att ha, tycker jag, när man kan välja de mindre öarna. Anthony Quinn Beach var ju rena mardrömmen att komma ner till, med alla dessa människor och båtar, när man varit en vecka på Karpathos. Men smaken är ju som baken... Men Lindons var fint. Och Rhodos gamla stad är ju fantastiskt. Innan vi flög till Karpathos bodde vi tre nätter på Nathalie hotel i Ixia. Det var toppen, dessutom hade vi deras stora tak-studio, med en terrass på 50kvm och utsikt över havet. Den rekommenderar jag. Ixia är och dess stränder är annars inte något jag skulle rekommendera. Men praktiskt läge, för både flygplats och Rhodos stad. Bussarna fungerar fint.
Vi hade dryga 40 våra sista dagar på Rhodos. Men ååå vad det är skönt att tänka tillbaka på
Skön sommar!
Kajsa
Svara med citat