2012-07-31, 20:09
|
 |
|
|
Reg.datum: feb 2005
|
|
Sv: Under 60 dagar kvar!
Citat:
Ursprungligen postat av Monica G
Hej, har förtvivlat letat i dina inlägg var du bor när du är på Kalymnos men hittar inget, är det lite hemligt? Jag har bott privat på berget i Myrties/Massouri med underbar utsikt men dödens många trappsteg ner till världens bästa frukost, det var bra föralldel men man får ha bra flås:-) Tror det heter Melinas apartments. Har du både utsikt och frukost får du gärna berätta, tack snälla.
|
Hej Monica!
Det är två ställen som "gäller" för mig, i första hand Agelica som hör till Babis Snackbar i Myrties. Det ingår ingen frukost men det finns att köpa i baren. Jag trivs väldigt bra med att bo där! Vi fixar alltid vår egen frukost, tar med nescafe från Sverige och så köper vi bröd, grönsaker och ägg. Klart!
Och så är det Atlantis i första lilla backen mot Massouri från Myrties. Trappor dock... en eller två st beroende vilken våning du väljer. Ingen frukost här heller, den får man fixa själv.
Sen finns ju även Nefeli, fast där är jag osäker på utsikten. Har inte bott där själv men många tycker att det är jättetrevligt där. Bröderna är ju så härliga!
Det finns ju hur många ställen som helst bara man tittar sig omkring. Be att få titta på olika ställen när du är där, så du vet till nästa gång du åker dit... och kanske boka i förväg.
Hoppas att jag kunde hjälpa till något lite!
/Eva - som bokat Agelica igen i september
|