Visa ett inlägg
Gammal 2005-12-13, 17:06
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Då var det bokat! Hurra!!

Jepp!! Da har også jeg bestilt meg tur...(alikevel )
Ja, til sommeren var jeg fast bestemt på at dette hadde jeg ikke råd til lenger, det måtte desverre bli en sommer uten Hellas...., men når kulda setter inn og man finner billige biletter på nett (ja for man må jo titte litt selv om man IKKE skal reise.. ) så er en Greklandstur bare et par tastetrykk unna!
16 dager...Lander på Karpathos og reiser hjem igjen fra Rhodos, perfekt, for ungene vil tilbake igjen til Faliraki på Rhodos, så da blir det 4-5 netter der og kanskje et par netter på Symi. Alt til den nette sum av 2600.- T/R for meg og ungene 14&16. Både Karpathos og evt. Symi er helt nytt for meg så dette blir igjen spennende og jeg trenger råd!!!
Har lest meg igjennom en god del innlegg om Karpathos...er litt usikker på om vi bør bo i Amopi eller Pigadia, men poden elsker å gå og titte i butikker så det må kanskje bli Pigadia?.
Trenger et sted og bo som ikke er for langt fra stranda, har kjøleskap, terasse/bakong og ikke har mye støy og selvfølgelig billigst mulig. Noen som har tips??
Finnes det noen mulighet for å i det hele tatt finne noe til MAX 50, helst rundt 40 Euro i August på Karpathos??
På Rhodos har jeg et fint sted til 35 Euro med baseng så der er det ikke noe "problem".
Hei og hå... . God Jul til alle sammen og så er det bare å vente på sommeren...

Ia
Svara med citat