Visa ett inlägg
  #31  
Gammal 2005-12-14, 19:27
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Sunwing inclusive?

Ja så har ju även jag blivit nyfiken på den tråd som så diskuterats i "Att uppföra sig på Kalimera"

Jag måste säga att jag faktiskt reagerade på Eriks inlägg som slutar med.."Vi är många" Det framstår nästan som ett hot och jag kan förstå om Ellabella blir bortskrämd för alltid från Kalimera efter detta!

Vilka är de "många" Du åsyftar???
Jag vill be Ellabella om ursäkt från oss alla som inte vill bli generellt åsyftade OM det nu är så att Du Erik menar att vi är många här som kanske NU inte skulle välja All Inclusive.....

När våra barn var små hade vi förmånen att bli bjudna ett flertal gånger till Rhodos, Mallorca och Bulgarien, då ALLTID med halvpension och någon gång med helpension. Det funkade JÄTTEBRA FÖR OSS; .... alla hittade något att äta och att kunna äta samma mat ofta som barn var jättebra! Andra boende på hotellen (Bl a Eden Roc på Rhodos) tyckte säkert det var förskräckligt....

Ellabella Jag hoppas verkligen att Du vågar fråga MYCKET i fortsättningen och önskar er en fin resa! Jag tycker det skulle vara jättespännande med en rapport med ERA erfarenheter av All inclusive!

Lissi
Svara med citat