Visa ett inlägg
Gammal 2005-12-17, 12:54
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Då var det bokat! Hurra!!

Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth K
Jag blev väldigt förvånad igår när jag bokade vår resa, det fanns bara tre lägenheter kvar den perioden som vi tänkt boka...På Zephyros Village! Jag vet att det är ett väldigt bra lägenhetshotell, vi bodde där förra året...Men jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig att det fanns någon risk att bli utan lägenhet där om vi bokade nu!! Men som sagt ägare, läge.MMMMMMMM gottigare än Marabou Och även om det är så gott som 10 månader dit känns det så mycket bättre att veta att vi kommer iväg & att vi får bo där vi helst vill bo!

Nästa steg blir att maila ner till Andreas & Maria för att tala om att allt är bokat & färdigt.......
Vad roligt att Zephyros drar folk, men då har de ju också mycket att bjuda på, precis som du har beskrivit. Skulle gärna ha bott där själv i höst igen, men förstod att det skulle bli svårt att få plats under pågående chartersäsong (vi bodde där i maj innan charter kom igång).
Snart börjar det intressanta sökandet efter boende, kanske inne i "själva stan" Pigadia eftersom vi inte har med oss barn, som längtar efter pool.

Är det från Arlanda vid frukosttid ni flyger? I så fall är det samma avgång som vi har

Ivi
-som inte har skaffat nedräknare till hösten än men däremot till aprilresan till Kreta
Svara med citat