Visa ett inlägg
  #27  
Gammal 2012-10-18, 18:09
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012

En liten hilsen fra CHALKI

- sitter på balkongen vår i front på " Villa Dorothea", utsikten er ubeskrivelig, hvilken "KULISSE", VAKRERE omgivelser kommer jeg ( i farten ) ikke på at vi har hatt, BYEN, HAVNA, HAVET - vi er virkelig betatt av Chalki

At været er maksimalt bra , og har vært det hele ferien hittil, er jo heller ikke noe minus - 26gr nå, i går var det 27 gr ved midnatt - langt over normalen for oktober

Det eneste "skjæret i sjøen" hittil er at det f.t. ikke er minibank/bankomat her på Chalki - det eneste vi fant var et firkantet hull i veggen

- minibanken her ble fjernet/hentet for ca 14 dager siden fikk vi vite, "ingen" visste noe på forhånd, men den skal komme på plass igjen i løpet av noen uker...., men det hjelper ikke oss, i dag måtte vi reise til Tilos for å ta ut penger, dit skulle vi først tirsdag til uka egentlig!
Nå er den planen endret - vi koste oss der i dag, og er fornøyd med det! Akkurat nå synes vi Chalki er finere - unnskyld alle som elsker Tilos
Kanskje blir vi her litt lenger i stedet - time will show

Jeg ville gjerne lagt inn noen bilder i tråden, men...dessverre har jeg glemt "teknisk utstyr" hjemme og får ikke lagt bilder over på PC....!
Svara med citat