En liten hilsen i kveld, her på "KRISTINAS RUM" ( i Gamlebyen på Rhodos)har vi en velfungerende Wifi

Jeg sitter ute og skriver, og dere som har bodd her vet hvilken DEILIG OASE dette er!
Vi NYTER både stedet og det herlige været vi er så heldige å ha, og har hatt hittil
Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er spesielt glad i Rhodos BY, men jeg "tok sjansen" på dette oppholdet fordi jeg tror at
november h e r på fine Kristinas Rum, kombinert med Rhodos gode klima blir veldig bra

Og, fortsatt er det 22 grader nå, en l u n kveld, kun en liten bris, antrekket kunne vært "ingenting"

- men e r shorts og singlet
- kan man annet enn å N Y T E ?
Det er nesten ikke til å tro at prognosene sier samme gode temperaturer/vær mer enn en uke framover
Jeg har ikke fortalt noe fra langferien vår på en stund, vi var på Chalki sist jeg skrev (21.10).
Selv en så lang ferie som nær 8 uker kommer til å forsvinne raskere enn ønsket ser det ut til, i morgen er vi halvveis, m e n vi kan jo ikke klage
Forrige tirsdag reiste vi videre fra Chalki, øya som var ny for oss, og som vi kom til å like så spesielt godt
Vi reiste derfra med "Dodekanissos Pride" via Tilos, Nisyros og Kos til vårt neste reisemål som var
Pothea 
På Kalymnos hadde vi ikke vært på 17 år. så det var jo på tide å reise tilbake!
Det er en s t o r kontrast mellom lille Emborios på Chalki og Pothea!
Men det går veldig godt an å l i k e to s å forskjellige steder
Vi synes Pothea er en veldig fin og sjarmerende by/stad og likte oss kjempegodt
Byen/staden ville uansett ha vært fin, men å BO så BRA som vi gjorde, sentralt, men likevel stille og godt, i en fin og trivelig leilighet med fantastisk fin utsikt DET gjorde oppholdet vårt e k s t r a bra
Tusen Takk til deg, Monica, som formidlet kontakten med Dimitris

- slik at vi fikk leie av han

Det var veldig koselig å bli kjent med dere
Målet med oppholdene våre i Hellas er ikke å se a l t der vi befinner oss, men også å "kjenne at vi er til"

- d e t gjør man ikke s å godt noen andre steder enn i Hellas .... synes
vi
Men, det er klart vi ser oss om! Vi er på farten og går mye, ellers brukte vi buss flere ganger på Kalymnos, det fungerte fint
Vi skulle gjerne vært lenger i Pothea, så vi kommer tilbake !!!!

Etter ei fin uke med mange og positive inntrykk, reiste vi videre til Rhodos der jeg allerede i januar booket det fine studioet vi bor i for november måned
- nå ble det fra 30.10 - 27.11 istedet, de tre siste dagene i november skal vi være i Athen

Kari