Ämne: Skype
Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-07, 04:17
Calle Calle är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Skype

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke
...jag har "Skypat" med Calle å Git i Rethymnon, fast ja har en lös Mac-mick....
Med lös mick blire rundgång och mindre kul, fast de funka hjälpligt....å roligt vare!!
Mikke
Hej!
Först o främst, om ni undrar varför det här inlägget är postat så sent i natten (eller tidigt på morgonen, vilket man vill!) så beror det på att jag nyss är hemkommen efter en bejublad premiär-spelning med det nya jazz-bandet! Vi spelade mellan 23.00-04.00 med bara några korta pauser, först jazz och blues och sedan grekisk musik! Vi blev förresten på stående fot erbjudna att spela en vecka på Amorgos nu till sommaren av en arrangör. Allt betalt, resor, logi på hotell, mat samt gage! Vi får se!!
Skype är kanon! Git brukar Skypa med väninnor såväl i Sverige som i Schweiz i timtal utan att det kostar en endaste cent!
Vi kör med vanlig billig bordsmikrofon och laptopens inbyggda högtalare och det har funkat hur bra som helst nästan alltid, men det är nog inte fel att satsa någon hundring på ett head-set.
Jag ska lägga in vårt Skype-namn på min profil så är det bara att koppla upp och kolla om vi är on-line!

Calle, Git och "Råttan"!
Svara med citat