...nu har Andreas minsann fått in Skype i sin Iphone, och av och till kan man få ett samtal tillsammans med (ngt suddiga) bilder....
Mestadels rings det ifrån hamnfiket Mouraio, där bl.a Chronis,Mimis och andra vänner och bekanta samlas och spelar kort och hänger rent allmänt....Sist det skypades så fick jag en färskt bild av Zephyros lilla annex, men det ser ut som om det inte blir klart till maj,så det verkar dra ut lite på tiden.Annars ser det väl ut som ett bygge gör, men lite grejer hit och dit.
Pelagos bouzoukispelare Florios väntas tillbaka till ön från Nju Jörsy (New Jersey,USA) vid påsk och Pelagos kommer att öppna i början av maj,sa Chroni per Skype....
Jag ska sätta upp den nya skylten där när jag kommer ner, och till skillnad från den första skylten jag gjorde för 10 år sen, så kommer den nya att inte hänga direkt över ingången, den är för stor....

Den kommer nog att bultas fast ordentligt och inte hänga som den första,dels är den bra mykke större, och det blåser ju rätt bra ibland, som bekant.
Den gamla får vi plocka ner och hänga den synligt på nån vägg,ety den är ju en del av tavernans historia.
Om nån vecka så flyger Manolis,Dimitris,Irini och Maria Panaretos till Polen för att närvara vid den polska versionen av bröllopet mellan Antoni och Zuzanna,men dom är nog tillbaka till påsk.
Mikke