Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-19, 12:36
Mysans avatar
Mysan Mysan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Snipp snapp så vart det bokat

Citat:
Ursprungligen postat av ouzomini Visa inlägg
Det blev så även för oss, när rabatten kom så bokade jag Rhodos den 28 augusti och 14 dagar. Vi är pensionärer nu så tiden på dygnet spelar ingen större roll, Det kan vara skönt att äta en god middag i Rhodos stad innan flyget går. Vi har varit lite veliga när det gäller Rhodos (varit där ca 30 gånger) men vi längtar dit till våra grekiska vänner och det känns som att komma hem.
Det här med den 11/9 tänkte inte jag på men det har ju gått några år mellan så det är nog lugnt.

Vi känner också att det spelar ingen roll. Vi har förlagt våra semesterveckor runt om resan. Dessutom har vi bokat hotell när vi kommer tillbaka till Sverige, för sätta sig i bilen och köra 23 mil mitt i natten, nätack! Så hotell, transfer till och från flygplatsen och bilen i fjorton dagar på bevakad parkering = 1400

Resan bokade vi innan rabatten och kom billigare undan. För bara själva hotellet betalar vi 9996 för 14 dagar. Vi skulle tjäna endast 200 kr på rabatten eftersom Apollo höjde priset till 10 796 och sen erbjöd rabatt. Nu kostar resan 11 596. Det ända som kommer till är transfern men den kommer ju till oavsett. Mat på flyget bryr vi oss inte om och inte heller vart vi får sitta.

Nu räknar vi dagar, timmar och minuter!
Svara med citat