Sv: ..åter till Karpathos....
Torsdag 26 september.
Igar kvaell stannade jag hemma med en god bok, men naer jag duschat,sa halkade jag och tog emot mej med vaenster hand...Tummen fick en smaell, och nageln aer lite bleu, under den bleu faergen.... Det gjorde lite ont, sa natten blev vael inte som vaentat, men nu pa dan efter kaenns det mkt baettre. Marmor blir ju soeau hal naer den aer blot....Apropeau det, sa har vi satt halktejp pa vissa staellen pa Zephyros, just in case....
Dagens agenda aer att dels laemna tibaka bucker till English Jon (Jonathan Preece) och lana nya,forstas. Det aer fina fisken att ha tillgang till ett bibliotek haer,som jag dessutom donerar bucker till regelbundet.
Sen ska jag kika peau Pelagos dass-dorr, har funderingar peau en vit,smal rand laengst ute peau listerna....Lite marigt att fa till en smal, rak linje peau frihand, men Vasilis pa AutoMotoCenter bredvid har bl.a en sorts vit tuschpenna, som eventuellt kunde funka....Iallafall vaert ett forsok....:-) Gare sa gare, annars gare vael att ta bort med lacknafta.
Vaedret aer som vanligt fint,men lite svalare. Ett och annat litet moln garnerar himlen och vinden aer mild.
Mikke
|