Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-01, 13:00
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: ..åter till Karpathos....

Hej alla !!
Ja, ni har saekert rett, men hittills (peppar,peppar) har det ju gatt relativt bra....och jag tycker det aer bra att aka hem naer man kaenner for det.I borjan kopte jag t/r men bytte senare. Just denna gang var det ovanligt segt och ovanligt dyrt och ovanligt krangligt, eller seau aer det jag som borjar bli gammal och seg......
Kikade pa Ryan Air, men dels har jag tva ryggsaeckar och en mandola, sa slutsumman skiljer sig inte naemvaert fran de andra bolagen.
Hursomhelst sa har jag nu tjakkat en biljett fran Karpathos till Goteborg med Apollo torsdag 3;e oktober och betalade ca 2400 SEK for den...
Nu aterstar endast (!) att forsoka fa den printad, vilket (oxo) visat sej inte vara seau laett.....Har bytt papper i kopiatorn/printern, men far tyvaerr beskeded "misprint".....
Nu kommer ju Andreas och Sofia tillbaka fran Athen imorrn, seau det orner sej sikkert.
Vad som graemer mej aer ju att jag missar Pelagos sista kvaell...Den brukar vara nat i haest-veg....
Nu aterstar att fa teckningen/skissen iordning, sa antagligen far jag ta och sticka upp till Menetes. Det har regnat en del, men inte saerskilt mycket.Fortfarande molnigt,sa det kan ju komma senare......
Mikke
Svara med citat