Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-02, 17:50
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: ..åter till Karpathos....

...sen for jag runt och letade efter bra raki, men den nya supermarketen hade bara 5 litersdunkar, vilket kaendes lite onodigt mycket,sa jag stack till den andra supermarketen bortom minigolfbanan, och daer berettade en snaell kassorska att om jag for upp till platon peau vaegen till flygplatsen,sa finns det en snubbe som saeljer frukt daer. Den kaende jag till,sa upp jag for....Han hade 50 liter men ingen mindre flaska, sa jag stack ut igen och som tur var sag jag Dimitris Sevdalis som stod och fyllde vattenflaskor vid en kommunal kran, och jag fick en tomflarra av honom. Jag fick betala 7 Euro for 1.5 liter och rakin kom fran Sitia, Kreta.
Sen upp till Florida Studios och haemta Kvibille Lagrad Praest, for gaenget satt vid bordet pa Zephyros och snakkade. Andreas gillar praestost och det var ett gaeng med svenskar, som oxo fick smaka, sa nu har jag prexxist sa det raecker till min frukost imorrn....
Nu borjar det skymma och jag ska upp och staeda och packa och sen en svaeng ner till Pelagos.......
Svara med citat