Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-03, 10:08
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: ..åter till Karpathos....

Torsdag 3 oktober.
Yep, jag tror det funkar fint oxo med raki, och ju hogre alkoholhalt,desto fortare kommer smakaemnena (och bitteraemnen) loss,sa jag tycker det aer baettre med lite laegre alko-halt och ngt laengre tid....
Idag hemresa, igar sista kvellen med gaenget pa Pelagos. Jakobstadsgaenget var der, forstas, sa jag fick krama om dom en sista gang detta ar,plus alla som jobbar. Kocken Frank, eller Frangio som han heter, slutar denna saesong och kommer icke mer till Pelagos. Han och hans slaekting har oppnat en kafeneion i Aperi, som heter Aperito, och daer ska han forsatt laga mat,sa om ni har vaegarna forbi Aperi, kika till vaenster naer ni kommer fran Pigadia i forsta,skarpa hogerkurvan.Daer ska Aperito ligga..... Har jag tur,sa kanske det blir ett vykort ritat daer naesta april.... Frankobollo, som jag kallar honom, fick min fina slipmanick med tva olika storlekar pa industridiamanterna, sa jag kan kopa nagra nya och ha med naesta ar....
Att packa och staeda rummet pa Florida Studios tog naesta hela formiddan, tur att jag staellde klockan peau halv nio...........
Just naer jag var klar, sa gick spolpumpen sonder pa dass......haha.....Tur att jag hade snabblim i toalettvaeskan......
Nu pa Zephyros, ska hjaelpa Maria putta in solsaengar i ett tomt rum....
Manolis Panaretos haemtar mej halv tolv vid Pelagos....
Mikke
Svara med citat