Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Många boenden skulle man ju dessutom aldrig hitta utan hotellsiterna
Lissi
|
Visst är det så Lissi. Och eftersom hotellägarna ansluter sig till söksajterna så får man väl tro att de tycker att de har nytta av dem.
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera
Det är bara att gratulera till bra val av ö. Sifnos är en av mina absoluta favoritöar. 
|
Tackar! Till viss del är det nog ditt "fel" att jag längtar till Sifnos. Den fina e-guiden har bidragit. Ska bli fint att uppleva det live!
Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf
Kanske är det ett litet pensionat, med bara ett rum...? 
|

............. och tänk! det enda rummet fick vi!!!!!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
OM årets färjerutter finns även nästa år: Vissa dagar i veckan går inte bara den Sea Jet du sett, utan även en Speedrunner. Tar lite längre tid men är i gengäld billigare: 39€ mot 48 (i år).
Jag har åkt med Speedrunner 2010, 2011 och i år. Alla tre gångerna har jag kommit iväg från Pireus vid 17-tiden på em. Perfekt om man landar runt middagstid, med andra ord.
Om du kollar på http://openseas.gr kan du backa datumen och se vilka dagar olika båtar gick motsvarande tid i år. Men om de går på samma sätt nästa år är ju dessvärre omöjligt att säga.
|
Tack Inkfish! Det är riktigt. Jag har sett att det varit så. Vissa dagar har Speedrunner gått vid 16.30 eller 17.00 och ibland lite tidigare. Vi landar 13.00 en måndag vilket dock inte stämmer med tidtabellen för Speedrunner innevarande år. Men vi lever på hoppet att de rör om lite i grytan. Annars får det bli en natt i Piraeus.

Masse