Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-15, 12:50
rickys avatar
ricky ricky är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Ryanair charmoffensiv

Citat:
Ursprungligen postat av ouzakia Visa inlägg
Jag tycker vi er prioriterade som kan välja om vi vill betala för comfort som ex champangefrukost eller knöka i hop oss på hårda säten med en medbrakt matlåda.
Smaken er som bekant som baken
Jag skulle vilja säga att detta inte handlar så mycket om smak.

Jag har den största respekten för att man gör detta val med budgetflyg av ekonomiska skäl. Om jag får ta mig friheten att använda välbekanta forumisten "Lissi" som exempel. (Du får slå mig blodig om du tar illa upp Lissi)

Jag vet att Lissi reser ofta och mycket. För Lissi så handlar det om att komma iväg smidigt och billigt. Ju billigare ju bättre för då kan Lissi antingen resa mer eller vara borta längre. Helt rätt tänk!

Men det var någon som skrev: Vad är problemet, det handlar enbart att komma från punkt A till B.

För oss, min sambo och jag som har svårt att komma ifrån och vara hemm ifrån en längre period. Vi lägger EN (ynka) vecka varje år i Grekland. Då har vi semester och njuter fullt ut från början! Vi har gjort själva resandet till en del av semesterupplevelsen för att få ut så mycket som möjligt av vår ynka Greklandsvecka. Här är inte problemet ekonomi. Jag är avundsjuk på Lissi och jag hade gärna letat efter billigaste resan om jag hade kunnat stanna en vecka längre men så ser inte vår situation ut, så därför börjar vi med en taxi till Kastrup där vi börjar med en öl o en gammeldansk eller champagne och ostron för att sedan shoppa i flygplatsbutikerna. När vi väl kommer upp på planet så fortsätter vår semesternjutning med bra benplats och champagnefrukost.
Svara med citat