Jeg bodde på Senia nå i høst, helt fantastisk, men dyrt... kort vei til sentrum strand rett nedenfor... ikke superflott, men duger.
Kalypso ligger fint til, er også ganske dyrt.
Contoratos bay rett bak Kalypso er litt rimligere og har tilgang til Contoratos beach m baseng, bar og gratis badehånkler, ca. 150 meter unna
Roussos Beach Hotel , enkelt hotel
Alle de tre siste ved den finere stranden på andre siden og utsiden av byen og har havutsikt om man ber om det.
Nærhet til rimelig bil og sykkelutleie , lite supermarked og ca. 5-6 min koselig gange til sentrum.
Veldig fint å sykle herifra til flotte strender med få... eller flere mennesker...
Badebår til Kolymbitris..., men hit er det også fint å sykle og man kan finne plasser for seg selv om man ønsker før man kommer til der badebåten stanser og hvor det er flest folk.
Vi er alle forskjellige og har forskjellige ønsker og meninger om hva som er bra...
Men hadde det vært opp til meg hadde jeg valgt Naoussa på Paros uten tvil.. fantastisk mange muligheter for romantiske utflukter, spesielt om dere liker å sykle.
Masse gode og romatiske spisesteder...
Masse koselige hvitkalkede smug med spennende små butikker, bare og spisesteder...
Og strendene er nesten like bra som på Naxos
Lenkter selv.... planen min er Kefalonia forde jeg ønsker noe nytt... men har en følelse av at jeg ender på Paros igjen
Lykke til med valg.. en gresk øy blir uansett ikke feil..
( Kalypso og contoratos har egen side på facebook med masse fine bilder fra øya)