Visa ett inlägg
  #23  
Gammal 2006-01-31, 10:40
blueberry blueberry är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 13
Standard Sv: Rhodos-resenärer!!

Inkfish, skratta du bara. Det är många som skrattat åt vår misslyckade semester.

Det var dessutom vår bröllopsresa som vi längtat efter otroligt mycket, och sen när vi var där räknade vi bara dagarna tills vi fick åka hem. Vi funderade t.o.m. på att åka till Aten och ta första flyg hem, men tänkte att vi skulle väl ge det en chans i alla fall.

Jag förstår bara inte hur jag kunde komma på en sån knäpp idé till att börja med, men det är Jannes fel, :-D , och hans underbara Amorgos-artikel som han skrev i Aftonbladet för två år sen. Då hittade jag hit och fick för mig att öluffning skulle verkligen vara min drömresa.

Redan i tonåren när mina kompisar ville åka på interrail så sa jag att det är inget för mig. Jag vill åka till ett ställe och bo någorlunda lyxigt, inte släpa runt en massa väskor och bo på sjaskiga vandrarhem.

Jag vill gärna åka även till andra ställen i Grekland, ex. Parga eller Santorini eller nåt annat ställe som har en flygplats. Men Rhodos var ju så underbart och så är det enda stället dit det går direktflyg från vår hemort, så nu blir det förhoppningsvis Rhodos i år igen.
Svara med citat