Visa ett inlägg
  #72  
Gammal 2014-03-01, 11:49
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Inflation i bildgåtor ?

Citat:
Ursprungligen postat av AndersK Visa inlägg
Eva! Jag menar givetvis inte som bildgåta, utan som ett exempel på din tanke om hur det kan vara. Utan exempel blir argumentationen något i luften löst hängande som inte går att förhålla sig till. Dessutom förnekar du mig och andra att ha synpunkter på ditt alternativ, en frihet som du måste tillmäta mig och andra. Se det så här; din frihet är förenad med en skyldighet för att ge andra frihet. Typ..
Anders
Jag är helt enkelt inte så tekniskt kunnig att jag lägga in foton här. Har så många andra intressen och motivationen att lära mig det har inte funnits. Sista resebrevet för några år sedan var nog bökigt när foton inte kom fram och att få texten att hamna rätt var inte heller helt lätt. Hade ambitionen att skriva ett resebrev från Skopelos men inte ens det blev av. Kanske har det med åldern att göra. Beträffande diskussion kring bilderna tänkte jag mig inte det som en resehandbok eller reseskildring utan bara kanske en liten mening om hur omgivningen ser ut, en glimt från en kafenio, taverna eller andra vardagsting i text. Jag älskar böcker och att måla upp en egen fantasibild av det som beskrivs ger mig glädje.

Eva
Svara med citat