Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-15, 18:57
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005
Standard Sv: Vad bör man inte missa på Kos?

Hej igen Lena!!

Några bra restauranger i stan är framförallt Hassan med familj på Restaurang " Caravan " Ameriki str 52 . Där får ni bra mat till bra pris samt en himla bra service och underhållniing. Hotell Imperial mitt emot Caravan kan man gå in och få sig en öl eller annat att dricka Där brukar jag natta över när jag är inne i Kos stad. Sist men inte minst så finns Strandrestaurangen " Plaza " på Lambi beac Även där mycket bra mat och service. Abraham med familj som äger den och de är härliga människor också.

På andra sidan stan på Makrigianni str, kan ni finna en restaurang som heter Yefsis Traditional. Så även där familjeägt och pappan i familjen känner jag sen början av mina resor till Kos men då hade de en annan restaurang i hamnen som ej längre finns kvar tyvärr. Runt hörnet finns en känd restaurang som heter Frangelico, jag har varit där ett par gånger och har inget att klaga på där heller.

Sådär ja, nu har ni fått tips om restauranger i Kos stad, skulle ni vilja ha tips om dom i Mastixari så hojta till bara

Jag tror jag nämnde Oromedon i Zia förrut så den ska jag inte tjata om något mer

Ni har gjort ett bra val av ö, den bästa // Hälsningar Sanna
Svara med citat