Sv: Hotell Fira, igen
Jag antar att du menar 80 euro per rum och familj och inte för 4 vuxna och 4 barn?
Först och främst måste ni boka så snabbt som möjligt, vi väntar ett uppsving på 20 % fler turister i sommar och de flesta hotell är redan uppbokade!
Gå in på booking.com och kolla in Blue Suites Hotel (lägenheter för 4 för 55 euro), Hotel Sea of Aegeon (rum för 3 eller 4 med 3 dubbelsängar för48 euro), Markakis Studios (har studios för 3 plus extrasäng för 48 euro eller studios för 4 för 55 euro), Villa Anemone (liknande mellan 57-63 euro).
Lite dyrare är Hotel San Giorgo för 85 euro per 4-rum men det ligger bra till och är trevligt (dom har 2 rum för 4 kvar)
I Firostefani har ni Katerina Kafieri Apartment (2-rumslägenhet för 4 pers plus 1 för 55 euro totalt). Enkel men billig!
I Karterados har ni Hotell Olympia (mysigt ställe med 2 pooler och trevliga rum), dom har rum för 4 personer (bara 2 kvar dock så boka snabbt) för 60 euro per rum. Det tar bara 15 min att gå till Fira från hotellet, jag bor i närheten själv så jag vet!
Ingela
Senast redigerad av Ingela A den 2014-03-26 klockan 09:05.
|