Visa ett inlägg
  #11  
Gammal 2014-04-11, 07:21
SteffTee SteffTee är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2006
Ort: Sigtuna
Inlägg: 720
Standard Sv: Bagage på villovägar

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Visa inlägg

Vi skrev då om denna incident här på Forumet i lätt raljerande ton.
Då tog det skruv genast. Det visade sig att en av cheferna på avdelningen för missat bagage var medlem här på Forumet.
Chefen ringde genast efter helgen upp oss och bad om ursäkt för det inträffade. Väskan anlände hem till vår bostad tämligen omgående. Lägg därtill att vi erbjöds plåster på såren i form av en presentcheck på 40 € samt tvenne inträdeskort till Sas Lounge med ett års giltighet.
I det här fallet är det nog inte SAS ankomst/bagageservice, som har hand om förlorat bagage, som är motpart. Förresten var de nog inte inblandade över huvudtaget. Den första anmälan om det förlorade bagaget bör ju ha gjorts till SAS Handlingpartner på flygplatsen på Kreta.

Anmälan (reklamationen) är nog skickad till, och borttappad hos, SAS Kundrelationer (i folkmun kallad reklamationsavdelning). Där har man i detta fall tydligen gjort något fel.
Svara med citat