Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-12, 18:59
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: till Karpathos april 2014

Hej Jan !!
Jojomen,inte allt är ännu fixat men tre paket Löfbergs kaffe är införskaffat tills vidare...Snus har jag bakat 36 timmar i ugnen, så på den fronten är det lugnt....
Idag cyklade jag ner till stan, men (som vanligt) kom jag försent....skulle köpa tvenne elektriska pennmojänger, såna som reagerar med både ljus och ljud för strömförande kablar...Som tröst när allt var stängt, lyckades jag (med hjälp) hitta den enda grekiska restaurangen i stan,som heter nåt med den andliga kärleken,vars grekiska namn mig undflyr i detta nu.
Där har jag en grekisk bekanting, Nikos, som ävfenså jobbat lite uppe på universitetet,så jag klev in och där satt hela gänget och väntade på kunder....
Det bidde en fika och lite snakk, sen hojade jag iväg i regnet till Anna-Lisa Raggl, min tidigare chef, med en liten ficklampa, jag lovat att fixa åt henne.....och hon bidde glad, och jag bidde kvar, så detta skrives på hennes dator, minsann....
Tillägas bör att denna pigga dam är född 1924.....
Nu vidare per cykel till fabbo Assar, som är född 34....
Haver idag köfft billätt per tåg till Uddevalla nu på tossda,där jag får bo hos snälla Riitta och Leif...
Mikke

Citat:
Ursprungligen postat av jan c Visa inlägg
Ha en trevlig vistelse på Karp.Har du köpt med dig Grillkryddor Västerbottenost ansjovis diskborste kaviar kaffe ?
Svara med citat