Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-17, 13:54
AGGEs avatar
AGGE AGGE är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Eskortera hund ifrån Kreta - snarast

Citat:
Ursprungligen postat av Deia Visa inlägg
Att först bli skjuten och sedan påkörd som denna hund blivit - DET är djurplågeri för mig! Inte att ta hand om, vårda och hitta ett hem till en hund.

Varför du inte fördömer dessa typer av "nöje" på Kreta istället förstår jag inte. Det diskuteras alldeles för lite på forumet. Att bara titta bort är enklare.
[quote=Deia;330415]Mycket har jag blivit kallad men inte blivit anklagad för djurplågeri tidigare. Det är en förolämpning AGGE och det var du som började med det påhoppet. Jag har inte gett dig några kränkande tillmälen.
Det är konstigt att man kan sitta på ett internetforum och diagnostisera en hund och säga att man ska avliva den.
------------------------------------
Ge dig! Jag har inte anklagat dig för djurplågeri bara sagt att jag motsätter mig att man flyttar nämnda hund från sin invanda miljö med flyg. Krävs inte mycket fantasi för att det ska vara plågsamt för ett djur. Att ta hand om och vårda på plats är en helt annan historia och väl så lovvärt.

Däremot anklagade du mig först för att inte ta ställning mot att hundar blir skjutna och påkörda. Det är ju så självklart att det inte behöver nämnas ens. Jag tycker inte att det är rätt att Putin jävlas med grannarna eller att folk är hemlösa i Sverige heller men det behöver väl inte nämnas när man diskuterar en annan sak för det.
Ej heller har jag diagnostiserat hunden och sagt den ska avlivas som du påstår.
Svara med citat