Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-02, 17:16
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: till Karpathos april 2014

....sa aer arbetsdagen slut,haver lyckats mala dorrkarmen in till damernas toalett.....
Chroni och jag har aevenseau bestaellt tvenne ramade speglar, att uppsaettas eau varje toalett,ety ingen av oss har haemtat dom aen....
Ingen Panaretos syntes naer jag kom sista svaengen idag, men antagligen dyker dom upp imorrn.
Jag och Andreas ska greja lite (lagom,mycket?) uppe pa Garden Villa imorrn. Traedet (Benjamin Fikus) aer saekert atta-nie meter hog och sig haver delat i trenne stammar.En av dom ska ner, och hur det sker star skrivet i stjaernorna....Jag har borjat att kapa toppgrenarna, och antagligen fortsaetter vi med det, och sen sagar vi oss nerat, for hand. Blir det svart, ringer vi till Jonathan Preece, (English Jon ) for han har motorsag...
Sen blir det ner till Pelagos for att fortsaetta med dorrarna.....Fortfarande molnigt, men hyfsat varmt. Har tankat scootern, och killen pa macken , Manolis, fragade vad jag kostar for en dag.....
Har ingen aning,sa jag, far aterkomma vid naesta tankning..... Har ingen aning om vad for slags jobb han menade, kom mej inte for att fraga,men jag tror nog att jag i huvudsak aegnar mej at Pelagos och Zephyros+Garden Villa.
Over and out for today
Mikke
Svara med citat