Måndag 9 juni
Idag kände jag för att kasta mig i det STORA BLÅ. sååå skönt efter den lyckade vandringen igår!!
Gick till min lilla strand (som jag börjat kalla den) för det är aldrig någon annan där!
Soligt och riktigt varmt redan tidigt på morgonen, strosade längs hamnen och bort förbi Eleni Hotell och längs kusten!
Ljuvligt i havet idag, det blev många dopp i värmen, härligt att ligga och titta på alla segelbåtar som far förbi, även färjan NEL LINES kom in i Katapola -bukten...
Efter fyra timmar här var jag nöjd och strosade hemåt till hotellet...
Nu har jag inte många dagar kvar i paradiset..

..på Lördag den 14/6 kl.06.00 går jag ombord på Blue Star, känns vemodigt efter 6 långa veckor här, men skönt ändå att det är sommar i Sverige då känns det bättre!
Sen längtar jag väldigt mycket efter sill och färskpotatis, knäckebröd och annat gott!!
Den grekiska maten i all ära, MEN nu börjar jag längta efter det som inte finns här!
Sen planerar jag ju för att återvända hit i september och då även ett litet besök på Naxos, ser fram emot det!!
3 månader kan jag nog stå ut till nästa Greklandsresa..

..
Avslutade kvällen idag på Capetain Dimos taverna, alldeles ljummet ute ikväll och mycket folk och stämning, härligt!!
Gick upp ovanför mitt hotell och fotade Katapola i kvällsljus..riktigt mysigt och vackert!!...
Kalinichta!!
Sunny(som njuter av den sköna värmen ikväll)..