Fredag 13 juni
Min sista dag i paradiset..

..idag ska jag bara njuta och bada hela dagen, jag gick bort till Maltezi beach och var där ett tag och sen gick jag tillbaka till det fina kapellet och badade där med!
En underbart varm och fin sista dag blev det, känner mig helnöjd och starkare än någonsin efter alla dessa mil jag gjort dessa 6 veckor!
Stark som en oxe!!..
Det blev en riktig fin semester med så många upplevelser och möten med människor som jag aldrig kommer att glömma!!
Avslutade på tavernan Bitzenzoz i Xilokeradidi en underbart fin och mysig taverna!!..

[IMG]http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1377&pictureid=13693[/IMG
Det finns fler nya bilder från idag i album 7-8 från stränderna jag badade vid.. orkar inte ladda upp fler i inlägget nu.. känner mig rätt så mör nu.. måste packa klart.. ska upp i ottan.. Bluestar avgår 06.00.
Det kommer att finnas tid att rapportera mer under båtresan, det som jag inte fått med nu.
TACK, åter igen för trevliga kommentarer under min fantastiska tid på Amorgos och att så många läst och funnit det intressant!!..
Jag återkommer med en kortare sammanfattning senare...
Over and out from Amorgos for this time!!
Sunny(som inte förstår att tiden på Amorgos nu är slut).. :-(