Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-26, 18:48
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Kladd och klotter från Kykladerna

Citat:
Ursprungligen postat av Marja Visa inlägg
Sunny12! Du skall absolut inte tolka fel nu utan du kan alltid fortsätta att skriva om Amorgos!

Jag älskar att läsa det du har berättat om Amorgos.
Det har varit guld värt för mig skall du veta med mina gamla minnen om Amorgos. Sen att få vandra med dig via rapporter genom Kalimera gav mig nya dimensioner och ny inspiration.

Det är långt över 20 -tusen personer som läst det du så fint skrivit. Det är över 500 svar på din vistelse.

Du behövs som en god inspiration här i Kalimera att berätta på ditt sätt att se på Amorgos.

/Marja
Marja jag har absolut INTE tolkat något fel!
Vet att du och många fler uppskattat mina rapporter och även fast boende på Amorgos som fått veta om mina dagliga skriverier, har uppskattat detta väldigt mycket och jag är så glad för det!!

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag tror inte alls att gunnar menade något annat än att den sk Kalimeraeffekten gör att en ö som får mycket positiv respons här, gör att jättemånga blir nyfikna och inspirerade att åka dit... Han menar nog bara att han kan åka ett annat år.

Lissi
Så tolkade inte jag det, jag blev ledsen det kändes som ett påhopp på mig personligen, jag är väl INTE den första som gjort reklam för AMORGOS här på forumet!!..

Så pga mig kommer ALLA att åka till AMORGOS... det kommer typ att bli invasion.. ..men hallå.. hur många öar gör inte alla medlemmar här reklam för VARJE DAG då kan ju INTE GUNNAR åka någonstans då!!..

VARFÖR vara medlem på KALIMERA OM man har problem med att någon som jag och flera gör reklam för en ö, om det nu irriterar så mycket!!

Det är väl det KALIMERA är till för och att hjälpa varandra med tips och råd!!
Varför ska just Amorgos nämnas som en ö man inte kan åka till för att JAG HAR GJORT SÅ MYCKET REKLAM FÖR DEN ÖN!! HERREGUD!!
Svara med citat