Citat:
Ursprungligen postat av Mats Fredsson
Grejen är ju att cyklop, snorkel och simskor (måste finnas med) väger en del, så det drar upp vikten lite... ;-)
Köper kläder gör man (läs: jag) bara när man(läs:jag) måste, tror mina inköp sträcker sig till en keps och ett linne. Alltså under alla resor tillsammans.
Man behöver inte mer packning, med andra ord. :-)
|
Ja, fast det beror ju på vad man ska göra på sin semester, ska man tex bara snorkla och ligga på stranden behövs det ju inte så mycket!
Förutom bad så vandrar jag väldigt mycket, måste ha flera ombyten med annars får man ju tvätta varje dag, vem vill göra det på semestern!
Något snyggt till tavernasittningen på kvällen och andra skor tex, vill JAG ha!!
MEN..jag håller med dig oftast har man för mycket kläder med..så jag smålog när du skrev att oftast har man kläder med hem som man ej använt..det hade jag faktiskt denna gång..

..så nästa resa ska jag försöka minska ner något på kläderna!
Hudvårdsprodukter kan man ju också köpa på plats, nu vet jag att det finns bra produkter på Amorgos, så då behöver jag inte packa ner det nästa gång!
Tur vi är olika, tycker ändå INTE att det är besvärligt att checka in en väska och vänta på den vid bagagebandet!
Sunny